Psst.. t/m 31 augustus zijn er weer Lagant's Zinderende Zomerweken: Korting op e-learning en trainingen!
MENU

Werken bij Lagant

Planningscoördinator

Solliciteer via Indeed

Houd jij ervan om dingen altijd pas op het laatste moment te doen? Heb je een hekel aan to do lijstjes? Leef je het liefst in de waan van de dag? Ben je er gek op als je de hele dag geen telefoontje krijgt en met rust wordt gelaten? Lees dan vooral niet verder, want wij zoeken een energiek Plantalent die gek is op structuur!

Plantalent?
Je bent een kei in systemen voor je laten werken. Al dat handmatige gedoe ben jij allang voorbij. Vingervlug weet jij de weg te vinden in ons systeem, om bijvoorbeeld nieuwe inschrijvingen voor trainingen te verwerken, verschuivingen en annuleringen in gang te zetten, de benodigde communicatie te voeren en alle informatie up to date te houden. Is dat dan alles wat je doet? Gelukkig niet!

Door het persoonlijk, plezierig en accuraat afhandelen van aanvragen en andere vragen ben jij de stem en het gezicht voor onze cursisten. Je biedt klanten hulp en oplossingen aan, geen vraag is jou te gek. Verassende dienstverlening is wat jij doet!

Je plant niet alleen nieuwe trainingen in het rooster, maar je bent ook degene die ervoor zorgt dat alle marketing en sales acties goed in de tijd worden neergezet en uitgevoerd door de juiste collega’s. Najagen kan jij als de beste!

Wie zijn wij?
Lagant maakt veranderambities waar! Onze professionals ondersteunen organisaties door daadkracht, eigenaarschap en zelflerend vermogen binnen teams te vergroten. Lagant biedt trainingen, zelfstudies, coaching en consultatie aan om mensen, teams en organisaties in hun ontwikkeling bij te staan. Hierdoor kunnen zij hun eigen veranderambities waarmaken.

Jouw nieuwe collega’s willen leuke dingen doen met leuke mensen om samen positieve impact te maken. Je eigen ontwikkeling staat daarin centraal en hiervoor krijg je volop mogelijkheden binnen Lagant.

Als rots in de branding speel jij als Plan Talent een zeer belangrijke rol. Denk jij dat je bij Lagant past?

Jouw profiel
Je bent in staat om iedere bezoeker, fysiek en online, de gaafste en meest klantverrassende ervaring te bieden. Je bent in staat om jezelf, processen en werkwijzen continue te verbeteren, daartoe neem je initiatieven.

  • Je hebt aantoonbare relevante werkervaring, bij voorkeur bij een trainingsbureau.
  • Je ziet kansen, bent een mens-georiënteerd en hebt een commerciële houding.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je bent accuraat, je neemt verantwoordelijkheid, je houdt in hectiek overzicht en houdt ervan om zaken direct af te handelen.
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar en beschikt hierin over de nodige flexibiliteit. Je vind het leuk om op kantoor te werken, maar kan ook prima vanuit huis je ding doen.
  • In bezit van een B-rijbewijs.
  • Je beschikt over de nodige kennis van Office-365 en AFAS.
  • Salarisindicatie: tussen de € 2.400 en € 2.600 op basis van 40 uur en ervaring.

Daarnaast herken je je ook in het volgende:

  • Positief ingestelde Teamplayer
  • Gestructureerd werken
  • Doener en afmaker, wil resultaten
  • Ziet werk en biedt uit zichzelf hulp aan en neemt werk uit handen
  • Handig met apps en systemen
  • Spin in het webrol
  • Woont maximaal 30 minuten van kantoor woon werk

Soort dienstverband: Deeltijds, Vaste baan
Parttime uren: 24 per week
Salaris: Tot €2.600,00 per maand
Aanvullende betalingen: Vakantiegeld
Arbeidsvoorwaarden: Reiskostenvergoeding
Werkschema: ma-vr

Ben jij op zoek naar een leuke functie waarin je onder andere jouw administratieve vaardigheden kunt inzetten voor een gerenommeerd opleidingsinstituut?
Ben je leergierig, heb je een passie voor nauwkeurigheid en ben je bekend met cursistadministratie?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

Ons opleidingsinstituut is gevestigd tegenover het station in het bruisende Amersfoort en wij zijn op zoek naar een gemotiveerde medewerker frontoffice om ons kleine team te versterken.
In deze functie, die tussen de 32-40 uur per week omvat, heb je de mogelijkheid om zowel op locatie als vanuit huis te werken, waardoor je een perfecte balans kunt vinden tussen werk en privé.

Functieomschrijving:

Als medewerker frontoffice ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan werkzaamheden, met een focus op cursist- en financiële administratie.
Jouw dagelijkse taken omvatten onder andere:

  • Het beheren van de cursistadministratie, waaronder inschrijvingen, mutaties en examenregistratie.
  • Facturatie vanuit ons CRM en periodiek de betalingen checken..
  • Het verstrekken van ondersteuning aan zowel interne medewerkers als cursisten bij administratieve vragen.
  • Het te woord staan en beantwoorden van vragen van klanten per mail en telefoon.
  • Marketing ondersteuning.

Wat wij van jou verwachten:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een relevante administratieve achtergrond.
  • Accuratesse en oog voor detail.
  • Ervaring met administratieve werkzaamheden, bij voorkeur binnen een onderwijs- of opleidingscontext.
  • Het vermogen om zelfstandig te werken en de juiste prioriteiten te stellen.
  • Goede kennis van MS-Office.
  • Kennis van AFAS is een pré, maar geen vereiste.
  • Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal, zowel in woord als geschrift.

Wat mag jij van ons verwachten:

  • Een uitstekende werkomgeving.
  • Salarisrange € 3.100 - € 3.300 (ervaringsafhankelijk)  pensioenregeling, thuiswerkvergoeding, telefoon, internet-en reiskostenvergoeding + bedrijfsresultaat afhankelijke bonus.
  • Laptop van de zaak.
  • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek.
  • Bedrijfsuitjes
  • De mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken.
  • Ondersteuning in jouw verdere ontwikkeling.
  • Een hecht team van collega's die zich inzetten voor het leveren van hoogwaardige trainingen en het bieden van een uitstekende leerervaring aan onze klanten.

Herken jij jezelf in deze vacature en wil je deel uitmaken van een dynamisch en professioneel team?

Solliciteer dan nu en word onderdeel van ons team van experts en mail jouw C.V. naar:

[email protected]

0413-224106

Ben jij gedreven, vol ideeën en klaar voor een uitdaging op het snijvlak van ICT en organisatieontwikkeling?
Van Aetsveld zoekt een Junior Projectmanager, of zoals wij het noemen: een Resultaat Regisseur, die samen met ervaren collega's projecten leidt naar succes.
In deze rol werk je aan zowel publieke als private sector opdrachten, ondersteun je medior of senior projectmanagers en draag je bij aan het realiseren van lange termijn-doelstellingen van onze klanten.

Wat ga je doen?

Je werkt nauw samen in een (multidisciplinair) team en voert deels zelfstandig verschillende taken uit, waaronder:

  • Het ondersteunen bij het concretiseren van projecten door het opstellen van plannen en bijdragen aan de afstemming en monitoring van de voortgang.
  • Het assisteren bij het creëren van draagvlak voor veranderingen/projecten en het managen van verwachtingen.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor de klant, waarbij je uiteindelijk ook een adviserende rol vervult.
  • Je draagt bij aan het sturen van projecten op resultaat, tijd en kosten.
  • Je helpt bij het identificeren van knelpunten en het nemen van passende maatregelen
  • Het tijdig rapporteren over de voortgang, resultaten en planningen

Kortom; als Resultaat Regiseur bij Van Aetsveld speel je een actieve rol in het brengen van resultaten voor onze opdrachtgevers en maak jij het verschil.

Wie zoeken wij?

Heb jij bij jouw huidige dienstbetrekking constant de vraag: is dit het nou?
Voel jij je een nummer in de organisatie?
Bruis jij van de ideeën maar hoor je vaak: goed verhaal, maar doen wij niets mee?

De kans is dan groot dat wij jou zoeken: een enthousiaste en proactieve junior projectmanager met:

  • Een passie voor uitdagingen en consultancy.
    Een zelfverzekerde persoonlijkheid, commerciële instelling, en uitstekende communicatievaardigheden.
  • De drive om teams te motiveren en mobiliseren.
  • Een afgeronde HBO-opleiding (WO is een pré) in relevante vakgebieden zoals ICT, Bedrijfskunde, of Organisatiewetenschappen.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in projectmanagement; ervaring met Agile is een pré.

Wat kun je verwachten als je bij ons aan de slag gaat?

Bij Van Aetsveld kun je rekenen op:

  • Een startsalaris tussen de € 3.500 en € 4.000 op basis van 40 uur per week, aangevuld met prestatiegerichte bonussen.
  • Flexibele werkplekopties: bij de klant, op kantoor of vanuit huis.
  • Laptop, mobile telefoon en keuzevrijheid qua mobiliteitsvergoeding.
  • 26 Vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek.
  • Pensioenregeling.
  • Een gestroomlijnde onboarding.

Ben jij klaar om het verschil te maken en jezelf te ontwikkelen binnen een dynamisch team?
Sluit je aan bij Van Aetsveld als Resultaat Regisseur en draag actief bij aan het succes van onze klanten en jouw toekomst.

Solliciteer vandaag nog en word onderdeel van ons team van experts en mail jouw C.V. naar:

[email protected]

0413-224106

Als medior projectmanager regisseer je voor onze opdrachtgevers in zowel de publieke als de private sector projecten op het snijvlak tussen organisatie en ICT. Je helpt organisaties vanuit de focus op hun lange termijn-doelstellingen om het gevraagde resultaat te bereiken. Je begeleidt en stuurt de projecten aan: van advies en conceptontwikkeling tot en met realisatie en eindevaluatie. Daarbij werk je nauw samen in een (multidisciplinair) team. De werkzaamheden zijn kortom uitdagend en divers. Ze bestaan onder andere uit:

  • Concretiseren van een project door het opstellen van een plan, leveren van een bijdrage in de afstemming en monitoren van de voortgang;
  • Creëren van draagvlak voor veranderingen/projecten en het managen van verwachtingen;
  • Voor je project aanspreekpunt zijn voor de klant, waarbij je ook een belangrijke adviesrol vervult;
  • Het sturen van je project(en) op resultaat, tijd en kosten;
  • Het identificeren van knelpunten en nemen van adequate maatregelen;
  • Het tijdig rapporteren over voortgang, resultaten en planning;

Kortom, de opdrachtgevers resultaat brengen als Resultaatregisseur.

Wat wij jou bieden:

Een zelfstandige job in een lerende en open omgeving! Je staat bij ons, qua aandacht, op gelijk niveau als onze opdrachtgevers. Daarnaast mag je van ons het volgende verwachten:

  • Een salaris tussen de € 4.000 - €6.500, ervaringsafhankelijk
  • Een bonusregeling op maat;
  • Ruimte om flexibel te werken, bij de opdrachtgever, op ons kantoor of vanuit huis. Uiteraard krijg je een laptop en een telefoon;
  • Opleidingen op maat en collectief, peer-reviews, deelname aan vak- en relatiedagen;
  • Een naar eigen keuze te besteden mobiliteitsvergoeding. Je kan ervoor kiezen om het uit te laten betalen, maar je kan ook een auto leasen of gebruik maken van de NS Business Card;
  • 26 vakantiedagen per jaar;
  • Pensioen met 4% eigen bijdrage, waarbij je de mogelijkheid hebt om zelf ook in te leggen;
  • Contractduur 12 maanden met de intentie dit om te zetten in een vast dienstverband;
  • Wij faciliteren je graag in jouw persoonlijke en professionele groei!

Dit ben jij

Je bent een bevlogen en proactieve projectmanager met passie voor het consultancy vak. Je loopt warm voor projecten en bent in staat om teams te mobiliseren en te motiveren. Je faciliteert de ingeslagen richting en aanpak en kunt waar nodig hard op de inhoud en zacht op de relatie zijn. Je bent besluitvaardig, zelfkritisch en durft verantwoordelijkheid te nemen. Continu schakel je tussen verschillende belangen en waarborg je de doelstellingen. Daarbij heb je een sterke overtuigingskracht en een open houding. Door je commerciële instelling identificeer je kansen voor nieuwe projecten voor jezelf of jouw collega’s.

Verder breng je (ongeveer) het volgende mee:

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare rol op het snijvlak van organisatie en ICT of gerelateerd aan project- of verandermanagement;
  • Afgeronde opleiding op HBO-niveau (WO-niveau is een pré) (bijvoorbeeld: ICT, Telematica, Bedrijfskunde, Informatica, Organisatiewetenschappen, Verandermanagement, Psychologie of Sociologie);
  • Je hebt ervaring met het werken in en aansturen van (kleine) teams/projectgroepen;
  • Je hebt oog voor de organisatiecontext en de veranderkundige kant van een project;
  • Je bent assertief, analytisch en een gesprekspartner bij de opdrachtgever;
  • Je brengt vaart in het project, je ondersteunt je team in hun werk en ontwikkeling en helpt veranderen van binnenuit;
  • Sterke communicatieve vaardigheden op alle niveaus en een goede beheersing van de Nederlandse taal (zowel mondeling als schriftelijk) – beheersing van de Engelse taal is een pré;
  • Een specialisatie in een domein of marktsegment (Publiek, Logistiek Retail, Finance, etc.) is een pré;
  • Ervaring met Agile werken is eveneens een pré;
  • Bereid om te reizen, omdat projecten in heel Nederland kunnen zijn.

Solliciteer vandaag nog en word onderdeel van ons team van experts en mail jouw C.V. naar:

[email protected]

0413-224106

Ben jij een enthousiaste en ervaren projectmanager? Ben je toe aan een uitdagende functie waarin je dagelijks het verschil maakt? Ons team breidt uit. Kom jij ons versterken?

Jouw uitdaging als senior projectmanager:

Als senior projectmanager regisseer je voor onze opdrachtgevers in zowel de publieke als de private sector (complexe) projecten/programma’s op het snijvlak van organisatie en ICT. Je helpt organisaties vanuit de focus op hun lange termijn-doelstellingen om het gevraagde resultaat te bereiken. Je begeleidt en stuurt de projecten aan: van advies en conceptontwikkeling tot en met realisatie en eindevaluatie. Daarbij werk je nauw samen in een (multidisciplinair) team. De werkzaamheden zijn kortom uitdagend en divers. Ze bestaan onder andere uit:

  • Concretiseren van projecten/programma’s door het opstellen van een plan, leveren van een bijdrage in de afstemming en monitoren van de voortgang;
  • Creëren van draagvlak voor veranderingen/projecten en het managen van verwachtingen;
  • Leveren van toegevoegde waarde voor je opdrachtgever en team – je doet wat nodig is en niet persé wat er van je gevraagd wordt;
  • Het zijn van klankbord en aanspreekpunt voor de klant, waarbij je ook een belangrijke adviesrol vervult;
  • Het sterk sturen van je projecten/programma’s op resultaat, tijd en kosten;
  • Faciliteren van je (project) team, waarbij je anderen laat schitteren;
  • Het proactief identificeren van knelpunten en nemen van adequate maatregelen;
  • Het structureel rapporteren over voortgang, resultaten en planning;
  • Het verzorgen van presentaties en workshops. En soms ook het verzorgen van een opleiding.

Kortom, de opdrachtgevers resultaat brengen als Resultaat Regisseur.

Wat wij jou bieden:

Een zelfstandige job in een lerende en open omgeving! Je staat bij ons, qua aandacht, op gelijk niveau als onze opdrachtgevers. Daarnaast mag je van ons het volgende verwachten:

  • Een salaris gebaseerd op jouw werkervaring en competenties
  • Een bonusregeling op maat;
  • Ruimte om flexibel te werken, bij de opdrachtgever, op ons kantoor of vanuit huis. Uiteraard krijg je een laptop en een telefoon;
  • Opleidingen op maat en collectief, peer-reviews, deelname aan vak- en relatiedagen;
  • Een naar eigen keuze te besteden mobiliteitsvergoeding. Je kan ervoor kiezen om het uit te laten betalen, maar je kan ook een auto leasen of gebruik maken van de NS Business Card;
  • 26 vakantiedagen per jaar;
  • Pensioen met 4% eigen bijdrage, waarbij je de mogelijkheid hebt om zelf ook in te leggen;
  • Contractduur 12 maanden met de intentie dit om te zetten in een vast dienstverband;
  • Wij faciliteren je graag in jouw persoonlijke en professionele groei!

Dit ben jij

Je bent een bevlogen en proactieve project/programmamanager met passie voor het consultancy vak. Je loopt warm voor complexe/omvangrijke vraagstukken en bent in staat om teams te mobiliseren en te motiveren. Je zet ook de lijnen uit om richting en aanpak te bepalen en bent waar nodig hard op de inhoud en zacht op de relatie. Je bent besluitvaardig, zelfkritisch en durft verantwoordelijkheid te nemen. Continu schakel je tussen verschillende belangen en waarborg je de doelstellingen. Daarbij heb je een sterke overtuigingskracht en een open houding. Door je sterke commerciële instelling ben je steeds bezig met het identificeren van kansen voor nieuwe projecten voor jezelf of jouw collega’s.

Verder breng je (ongeveer) het volgende mee:

  • Minimaal 10 jaar relevante werkervaring op het snijvlak van organisatie en ICT in een vergelijkbare rol of gerelateerd aan project- of verandermanagement;
  • Afgeronde opleiding op HBO-niveau (WO-niveau is een pré) (bijvoorbeeld: ICT, Telematica, Bedrijfskunde, Informatica, Organisatiewetenschappen, Verandermanagement, Psychologie of Sociologie);
  • Je hebt ervaring met het werken in en aansturen van meerdere teams/projectgroepen;
  • Je bent assertief, analytisch en een strategische gesprekspartner/vertrouwenspersoon;
  • Je hebt een scherp oog en gevoel voor de organisatiecontext en de veranderkundige kant van een project;
  • Een gezonde balans tussen leiding nemen en faciliteren, je ondersteunt je team in hun werk en ontwikkeling en helpt veranderen van binnenuit;
  • Sterke communicatieve vaardigheden op alle niveaus en een goede beheersing van de Nederlandse taal (zowel mondeling als schriftelijk) – beheersing van de Engelse taal is een pré;
  • Een specialisatie in een domein of marktsegment (Publiek, Logistiek Retail, Finance, etc.) is een pré;
  • Ervaring met Agile werken is eveneens een pré;
  • Bereid om te reizen, omdat projecten in heel Nederland kunnen zijn.

Solliciteer vandaag nog en word onderdeel van ons team van experts en mail jouw C.V. naar:

[email protected]

0413-224106

Persoonlijk advies?

Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.
Aanvraag diensten

Lagant partners

Het is onze missie om klanten te helpen hun veranderambities waar te maken.

Stationsplein 26
3818 LE Amersfoort

Onze locatie in Amersfoort ligt pal tegenover de hoofdingang van het NS-station en is dus eenvoudig per openbaar vervoer bereikbaar.
Kom je met de auto, dan kun je het beste parkeren in de Q-Park P+R Barchman Wuytierslaan op circa 5 minuten loopafstand van ons kantoor.

[email protected]+31 (0)41 322 4106
8.8
 181 beoordelingen
Van AetsveldSLIM-subsidieregelingVerandergidsIPMA CompactPRINCE2 Compact
Deze website draait op 100% duurzame energie, gewonnen uit kooldioxidevrije en milieuvriendelijke waterkracht.
© 1991-2024 Lagant | Alle rechten voorbehouden |