
Kernwaarde: Werkplezier
Misschien heb je het Jeroen weleens door de gangen horen schallen: “Ik maak toch ZO’N lekkere appeltaart!” 🥧 Bij Lagant gaan werkplezier en eten héél goed samen, dus was collega Heidie weleens benieuwd. “Nou Jeroen, kom maar op met die taart dan, maak er eentje voor ons.” Jeroen zou dat zéker een keer doen, beloofde…
KernwaardenKernwaarde: Betrokken
We luisteren naar je, als professional én als mens. Jij bent het startpunt van elke verandering. Het maakt hierbij niet uit of je een training volgt of een compleet verandertraject. Betrokken zijn bij wie jij bent, legt de basis voor succes dat verder reikt dan ons tweeën. Dat soort succes tilt de wereld een beetje…
KernwaardenKernwaarde: Vakidioten
Een vakidioot bekijkt dingen van de andere kant, kleurt buiten de lijntjes en leest tussen de regels. Alles om kennis te delen en de liefde voor het vak over te dragen.
KernwaardenLagant x VertX: Van strategie naar actie met Obeya
Je bent allebei goed in je vak. De één weet dit en de ander dat. Waarom zou je die krachten dan niet bundelen?
ObeyaDe 2,48 projectfases van PRINCE2®?
Kennisartikel met PRINCE2-expert Jeroen Ykema van Lagant PRINCE2 en de projectfases. Zijn het er 5? Of nee… toch 7! Vraag het AI en je krijgt elke keer een ander antwoord. Bij Lagant willen we dingen zeker weten. Daarom vroegen wij het aan PRINCE2-expert Jeroen Ykema. PRINCE2 heeft minimaal 2 fases. ‘Maar 5 en 7 kan…
PRINCE2Ondernemerslessen van Toyota. Spoiler: die zijn anders dan je denkt!
Minimaal verspillen en maximaal waarde toevoegen. Dat is de basis van de Kaizen-methode. Ooit was Toyota hiermee de leider binnen automotive. Maar nu niet meer. Wat ging er mis en wat kunnen wij daarvan leren? Guus en Jeroen delen hun inzichten met je.
Inspiratie





