Wendbare stabiliteit ontstaat doordat eigenaarschap & daadkracht verankerd is in de mensen, teams en de cultuur. Door de strategie en executie zo op elkaar af te stemmen dat cultuur, processen en de organisatiestructuur elkaar versterken en versnellen.
Het Lagant GROEI Kompas geeft richting doordat het inzicht geeft in hoe het samenspel op dit moment is tussen de organisatie, de teams en de mensen in de teams. Door het invullen van een vragenlijst wordt dit samenspel en de ontwikkelgebieden hierbinnen, inzichtelijk op drie gebieden.
Met het Lagant Groei Kompas grip op organisatieontwikkeling
Het Lagant Groei Kompas bestaat uit 3 deel kompassen:
Wij noemen dit GROEI: "Gezamenlijk Realiseren wij Onze Eigen Identiteit"
Het Organisatie Kompas laat zien of en in welke mate je organisatiecultuur & organisatiestructuur elkaar versterken en constructief bijdragen aan de strategie om een klantgerichte & wendbare organisatie te worden.
Het Service Excellence toetsingskader kent vier resultaatgebieden; strategie, cultuur, innovatie en operatie.
Deze resultaatgebieden zijn opgebouwd uit negen bouwstenen. Hierdoor kun je met behulp van het
Organisatie Kompas de groeiversnellers en groeibegrenzers van jouw eigen organisatie identificeren en benutten.
Daarmee kun je op een duurzame wijze richting en invulling geven aan de benodigde team- en organisatieontwikkeling en
de effecten ervan in de tijd monitoren zodat je weet op welke manier dit bijdraagt aan het realiseren van de strategie.
De essentie van persoonlijke, team en organisatieontwikkeling is het verbinden van binnen- en buitenwereld.
Dit realiseer je door de expertise en perspectieven van de medewerkers ten volste te benutten in een motiverende werkomgeving.
Deze combinatie vraagt de juiste balans tussen een cultuur van eigenaarschap en een structuur die autonomie faciliteert.
Maak kennis met het GROEI Kompas Organisatie tijdens een in-company workshop.
Voorafgaand aan de workshop wordt een online vragenlijst uitgestuurd welke het GROEI Kompas genereert.
Tijdens de workshop bespreken we het onderliggende Service Excellence kader. Het GROEI Kompas geeft inzicht in hoe de organisatiecultuur en de organisatiestructuur op dit moment in de tijd bijdragen aan de doelstellingen om een klantgerichte en wendbare organisatie te worden.
De vier resultaatgebieden en negen bouwstenen die het GROEI Kompas bevat worden tijdens deze workshop behandeld. Deze inzichten kunnen helpen om de veranderambities scherper te stellen of waar nodig aan te passen.
Na deze workshop:
De workshop GROEI Kompas Organisatie is geschikt voor:
Het is onze missie om klanten te helpen hun veranderambities waar te maken.
Onze locatie in Amersfoort ligt pal tegenover de hoofdingang van het NS-station en is dus eenvoudig per openbaar vervoer bereikbaar.
Kom je met de auto, dan kun je het beste parkeren in de Q-Park P+R Barchman Wuytierslaan op circa 5 minuten loopafstand van ons kantoor.