STAP-regeling
MENU

Service Excellence Scan

Wil jij met je organisatie een optimale klantbeleving leveren met betrokken medewerkers? De service excellence scan helpt je daarmee op weg.

Maak van klanten jouw ambassadeurs

Wil jij met je organisatie een optimale klantbeleving leveren met betrokken medewerkers? De service excellence scan helpt je daarmee op weg. Deze scan geeft inzicht in de mate waarin je organisatie op weg is naar het bieden van een uitzonderlijke klantbeleving volgens het service excellence toetsingskader. Want een uitzonderlijke klantbeleving zorgt voor hogere klanttevredenheid, die meer klantloyaliteit genereert en bijdraagt aan een hogere omzet, marge en winst. De scan bevat een subset aan vragen van de werkelijke uitgebreide scan.

De service excellence scan geeft inzicht op tien paradigma's waar je met je organisatie staat om uitzonderlijke klantbeleving te bieden. Deze zijn ingedeeld in 4 categorieën, te weten strategie, operationeel, innovatie en cultuur.  Lagant begeleidt de uitvoering van de scan in je eigen organisatie. Waarna in co-creatie met de klant een verbeterprogramma wordt vastgesteld.

Directies of MT's vullen de vragenlijst in. Deze geeft een indicatie van de ist situatie. De paradigma's waar de organisatie gemiddeld op scoort. Tegelijkertijd geeft deze inzicht in de paradigma's waar de organisatie excellent op scoort. Onze specialisten geven toelichting op de resultaten en ontwikkelen samen met de klant een verbeteraanpak.

De doelgroep is iedere organisatie die zich bij haar klanten wil onderscheiden. Iedere directie die structureel werkt aan een hogere klanttevredenheid en -loyaliteit.

De resultaten zijn:
  • hogere klanttevredenheid,
  • waardoor een hogere klantloyaliteit ontstaat,
  • waardoor onze klanten meer omzet en winst maken.
Het resultaat van deze scan is het hebben van inzicht waar je met jouw organisatie staat. Het geeft inzicht in de verbeterpunten. Met deze inzichten start je een verbeterprogramma om te blijven werken aan een uitzonderlijke klantbeleving.
Lees hier meer over de aanpak en resultaten van deze aanpak bij Enexis.

Is Service Excellence Scan iets voor jou?

Onze experts staan voor je klaar voor maatwerk. Laat je gegevens achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

Het is onze missie om klanten te helpen hun veranderambities waar te maken.

© 1991-2022 Lagant | Alle rechten voorbehouden | 
Webdesign
Heidie van der Putten

Heidie van der Putten

Planningscoördinator

Op dit moment zijn we gesloten. Laat een bericht achter en we nemen z.s.m. contact met je op.

Heidie van der Putten
Hallo, kan ik je ergens mee helpen?
Start gesprek via:
chat