Wil jij met je organisatie een optimale klantbeleving leveren met betrokken medewerkers? De service excellence scan helpt je daarmee op weg. Deze scan geeft inzicht in de mate waarin je organisatie op weg is naar het bieden van een uitzonderlijke klantbeleving volgens het service excellence toetsingskader. Want een uitzonderlijke klantbeleving zorgt voor hogere klanttevredenheid, die meer klantloyaliteit genereert en bijdraagt aan een hogere omzet, marge en winst. De scan bevat een subset aan vragen van de werkelijke uitgebreide scan.
De service excellence scan geeft inzicht op tien paradigma's waar je met je organisatie staat om uitzonderlijke klantbeleving te bieden. Deze zijn ingedeeld in 4 categorieën, te weten strategie, operationeel, innovatie en cultuur. Lagant begeleidt de uitvoering van de scan in je eigen organisatie. Waarna in co-creatie met de klant een verbeterprogramma wordt vastgesteld.
Directies of MT's vullen de vragenlijst in. Deze geeft een indicatie van de ist situatie. De paradigma's waar de organisatie gemiddeld op scoort. Tegelijkertijd geeft deze inzicht in de paradigma's waar de organisatie excellent op scoort. Onze specialisten geven toelichting op de resultaten en ontwikkelen samen met de klant een verbeteraanpak.
De doelgroep is iedere organisatie die zich bij haar klanten wil onderscheiden. Iedere directie die structureel werkt aan een hogere klanttevredenheid en -loyaliteit.
Het is onze missie om klanten te helpen hun veranderambities waar te maken.
Onze locatie in Amersfoort ligt pal tegenover de hoofdingang van het NS-station en is dus eenvoudig per openbaar vervoer bereikbaar.
Kom je met de auto, dan kun je het beste parkeren in de Q-Park P+R Barchman Wuytierslaan op circa 5 minuten loopafstand van ons kantoor.